Ventisit

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Toch vragen we u vriendelijk om uw klacht aan ons door te geven. Dat kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze contact gegevens:

Anna Paulownastraat 14
1901 BV Castricum
Nederland
E: info@ventisit.nl
T: +31 (0) 251 671022

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. We zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar we bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet ergens anders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.